Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szállítás és fizetés

 

Választható fizetési módok

 

Webáruházunkban az alábbi kényelmes és biztonságos fizetési módok közül választhatsz:

 

 

Online bankkártyás fizetés

 

Webáruházunkat a Simple Pay online fizetési rendszere szolgálja ki, eztáltal gyors, kényelmes, és biztonságos bankkártyási fizetési lehetőséget tudunk kínálni. A fizetéskor átirányítunk az Simple Pay online felületére, itt kell megadnod a bankkártyád adatait. Több különböző típusú kártyával is fizethetsz, így például VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro kártyákkal is.

 

Banki átutalás

 

A megrendelt termékek vételárát előreutalásos fizetési móddal is ki tudod egyenlíteni. A rendelés beérkezése után kollégáink a szükséges információkat és az előlegbekérőt a rendeléskor megadott e-mail címre fogják elküldeni. Tájékoztatunk, hogy a készleten lévő, nem kifizetett termékeket 3 munkanapig tudjuk félretenni. A termékeket az utalás beérkezése után szállítjuk ki illetve veheted át üzleteink egyikében.

 

Utánvét

 

Megrendelésedet házhoz szállítás esetén utánvétes fizetési móddal is leadhatod. Ekkor a vételárat a futárnak kell készpénzben vagy bankkártyával kiegyenlítened a csomag átvételekor. Felhívjuk figyelmed, hogy az utánvétes rendelések értékhatára bruttó 500.000 Ft.

 

Apple Pay

 

A vásárlás nem volt még ennyire gyors és egyszerű! Véglegesítsd megrendelésed néhány kattintsással iPhone-on, iPad-en vagy Mac-en Safari böngésző használatával. 
Kérjük vedd figyelembe, hogy az Apple Pay fizetési mód választása esetén nincsen lehetőséged eltérő számlázási és szállítási adatok megadására. 

 

 

  1. Ön a megrendeléskor jogosult megjelölni a fizetés módját, amely banki átutalás, illetve utánvétes vásárlás (készpénz/bankkártya) lehet (ez utóbbi legfeljebb bruttó 1 000 000 Ft értékig).
  2. Házhozszállítással történő kézbesítés esetén a termék ellenértékén felül az esetleges szállítási díj is kiszámlázásra kerül. A szállítási díj Magyarország területén belül egységesen 2.500.-Ft.
  3. A számlát és az elállási dokumentumokat kiszállításkor a megrendelt termékkel egyidejűleg kézbesítjük.
  4. Banki átutalás fizetési mód megjelölése esetén:
  5. Amennyiben a termék vételára és szállítási díja átutalással előre kerül kifizetésre, csak a (esetleges szállítási díjjal növelt) vételárnak bankszámlánkon történt jóváírását követően indítjuk el a termék kiszállítását.
    1. Amennyiben megrendelt termék(ek) a központi raktárkészletből elérhető(ek), akkor az Ön részére proforma számlát állítunk ki, melyet emailben, PDF formátumban megküldünk. Kérjük, a proforma számla kézhezvételét követően utalja át a számlán szereplő összeget bankszámlánkra, az átutaláskor pedig a közleményben tüntesse fel a proforma számlán szereplő rendelési számot. Amint a proforma számlán megjelölt összeg bankszámlánkra jóváírásra került, a megrendelt termékeket a Szállító kiszállítja Önnek. A kiszállítás időpontjáról emailben vagy telefonon értesítjük.
    2. Amennyiben a megrendelt termék(ek) vagy termékek egy része a központi raktárkészletből nem érhető(k) el – erről Ön emailben kap tájékoztatást – akkor Önnek lehetősége van megrendelését módosítani. Amennyiben nem kíván az eredeti megrendelésen módosítani, akkor a termék(ek) beérkezéséről telefonon vagy emailben értesítjük Önt. Ezt követően az Ön részére proforma számlát állítunk ki, melyet emailben megküldünk.
  6. Kérjük, a proforma számla kézhezvételét követően utalja át a számlán szereplő összeget bankszámlánkra, az átutaláskor pedig a közleményben tüntesse fel a proforma számlán szereplő rendelési számot. Amint a proforma számlán megjelölt összeg bankszámlánkra jóváírásra került, a megrendelt termékeket – telefonon vagy emailben egyeztetett időpontban – a Szállító kiszállítja Önnek. A kiszállítás időpontjáról emailben vagy telefonon értesítjük.
  7. Online fizetési mód megjelölése esetén: Az online fizetés az OTP Bank fizetési rendszerén keresztül történik. A fizetéshez meg kell adnia bankkártyája számát és adatait, a fizetést a bank rendszere teljesíti. Ez azt jelenti, hogy a fizetés biztonságát az OTP Bank garantálja.
  8. Utánvétes fizetési mód megjelölése esetén:
  9. Utánvéttel történt megrendelés esetén Ön a termék vételárát és a szállítási díjat a kézbesítéskor készpénzben vagy bankkártyával fizeti meg a Szállítónak.
  10. A Szállító mindaddig nem köteles a megrendelt terméket átadni, amíg Ön a megrendelt termék vételárát és szállítási díját ki nem fizette.
    1. Amennyiben a megrendelt termék(ek) a központi raktárkészletből elérhető(ek) úgy a megrendelt terméket a Szállító kiszállítja az Ön által megjelölt szállítási címre. A kiszállítás időpontját és az Ön által fizetendő összeget (megrendelt termékek bruttó vételára + az esetleges szállítási költség) a rendelését visszaigazoló email tartalmazza.
    2. Amennyiben a megrendelt termék(ek) a központi raktárkészletből nem érhető(k) el – erről Ön emailben kap tájékoztatást – akkor Önnek lehetősége van megrendelését módosítani. Amennyiben nem kíván az eredeti megrendelésen módosítani, akkor a termék(ek) beérkezéséről telefonon vagy emailben értesítjük. A termék(ek) beérkezését követően – telefonon vagy emailben egyeztetett időpontban - kiszállításra kerülnek.
  11. Amennyiben a Szállítási értesítőben megjelölt kiszállítási időt pontosítani vagy módosítani szeretné, úgy a Szállító ügyfélszolgálatával kell a kapcsolatot felvennie. A kiszállítás módosításához szüksége lesz a csomagszám megjelölésére, melyről ügyfélkapcsolati munkatársunktól (telefonszám: (+36 70),627 0740 email: webbolt@istyle.eu) tud tájékoztatást kérni.
  12. A Szállító adatai:
  13. Név: GLS futárszolgálat
  14. Központi ügyfélszolgálat elérhetősége: Telefon: (+36 1) 802 0265, Email: info@gls-hungary.com
  15. Ügyfélszolgálati időszak: 7.00 – 20.00 h
  16. Szállítási információk:
  17. 9.1. Ingyenes szállítás: Minden rendelés esetén a házhozszállítás ingyenes.
  18. 9.2. Szállítási díjak: Szállítási költség Magyarországon belül: díjmentes.
  19. Az Áruházban megrendelt termékek kiszállítását kizárólag Magyarország területén vállaljuk. A termékek Magyarország határain kívül történő kiszállítása nem lehetséges, a határon túlra történő megrendelés esetén a megrendelést jogosultak vagyunk törölni, egyidejűleg Önt emailben tájékoztatjuk a megrendelés törléséről. Az ezzel kapcsolatban esetlegesen felmerülő problémákért nem vállalunk felelősséget.
  20. A kiszállítást megelőzően a szállítási értesítőben, telefonon vagy emailben egyeztetjük Önnel a kiszállítás időpontját. Az Ön felelőssége gondoskodni arról, hogy az egyeztetett időszakban a csomag átvételét biztosítsa.
  21. Amennyiben a kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, ennek tényéről emailben vagy telefonon értesítjük Önt. Az ismételt kiszállításért a Szállító külön szállítási díjat jogosult felszámítani.
  22. A kiszállítás a megrendelésben megjelölt szállítási címre történik. Ön köteles kézbesítési címként olyan címet megadni, ahol a megrendelt termék átvételét biztosítani tudja. A pontatlanul vagy hibásan megadott kézbesítési címből eredő szállítási késedelemből, vagy a kézbesítés esetleges lehetetlenüléséből eredő károkért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
  23. A Szállító elsődlegesen a rendelésben megadott személy részére kézbesíti a megrendelt terméket. Más személy részére csak abban az esetben jogosult a terméket kézbesíteni, ha teljes bizonyító erejű magánokiratba foglalt meghatalmazással rendelkezik a csomag átvételére és a meghatalmazást a kézbesítéskor a szállító részére átadja. A szállító nem köteles a meghatalmazás valódiságát ellenőrizni.
  24. Ön a csomag kézbesítésekor köteles a csomagot tételesen ellenőrizni, és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Hiánytalan kézbesítést tartalmazó átvételi elismervény esetén mennyiségi hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem fogadunk el.
  25. Amennyiben Ön megtagadja a csomag átvételét, úgy köteles a kísérőokmányban feltüntetni az átvétel megtagadásának okát. Amennyiben nem jelöli meg a kézbesítéskor az átvétel megtagadásának okát, úgy a továbbiakban semmilyen, a termékkel vagy a megrendeléssel kapcsolatos reklamációt nem jogosult érvényesíteni. Az átvétel indoklás nélküli megtagadása esetén a szállítási költségek Önt terhelik.
  26. Ön a csomag kézbesítésekor köteles ellenőrizni, hogy a számlában feltüntetett tételek a valóságban megegyeznek-e a megrendelt és kiszállított termékekkel. Probléma esetén kérjük 24 órán belül keresse Ügyfélszolgálatunkat a hiba elhárítása érdekében.

 

 

MIKOR KAPOM MEG A CSOMAGOMAT?

Futárszolgálat
 

A GLS legtöbbször már másnap kézbesíti Neked a megrendelésedet, amennyiben a másnap munkanap, és a megrendelésedet előző nap 14 óra előtt elküldöd nekünk. Kampányok ideje alatt megnövekedett rendelésszám miatt nem biztos, hogy garantálni tudjuk a másnapi kézbesítést. Lehetőség szerint inkább 2 munkanappal számolj.
Két munkanapon belül mindenképpen megérkezik a csomagod, mivel az Apple Outlet Store 174 Kft. a honlapon kínált termékek közvetlen importőre, ezért a megrendeléseidet erről a weboldalról tudod leggyorsabban kézhez kapni! Kiemelt akciók, ünnepi időszak idején megnövekedett szállítás idővel számolj. Ha nagyon fontos a csomagod érkezési ideje, előtte inkább érdeklődj, milyen határidővel tudjuk küldeni Neked.

 

GLS Csomagpont
 

A GLS SMS-ben tájékoztat majd arról, hogy a csomagod megérkezett a GLS CsomagPontba. Az értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve a csomagátvevő helyek nyitva tartási idejét. Amennyiben nem veszed át a csomagot, az érkezéstől számított 3. munkanapon e-mailben emlékeztetőt kapsz.

 

Pick Pack Pont
 

A munkanapon 14.00-ig megrendelt termékeket Budapesten 1-2 munkanapon belül, míg nem budapesti szállítás esetén 2-3 munkanapon belül veheted át a kiválasztott Pick Pack Pont-on.

HOGYAN KAPOM MEG?

GLS futárszolgálat

Egész nap nem kell a futárt otthon vagy a munkahelyeden ülve, helyhez kötötten várnod, mert az i’m Store-nál működik a GLS Pre Advice SMS szolgáltatása. Ez azt jelenti, hogy a csomagkiszállítás napján reggel egy értesítő sms-t fogsz kapni a GLS-től a kiszállítás 3 órás idő intervallumára vonatkozóan (pl.kiszállítás 10-13 óra között), a csomagszámmal és a GLS telefonos elérhetőségével.

A kézbesítési cím, lehet a munkahelyed, otthonod, vagy bármely helyszín, ahol megtalálható vagy. A csomag kézbesítésére igény esetén, megadhatsz dátumot is, kérheted egy vagy több nappal később a csomagot, ha a rendelés utáni első nap nem megfelelő. Ezeket a kéréseket, az internetes megrendeléskor, a megjegyzés rovatban tudod feltüntetni. Amennyiben a futár nem talál a megadott címen, akkor a csomagod 5-7 napon belül újra meg fogják kísérelni kiszállítani.

GLS Csomagpont

Kiszállítás már GLS CsomagPontra is! A kiszállítás díja olcsóbb és a futárt sem kell otthon várnod, csomagodat az általad megadott átvételi ponton veheted át akkor, amikor neked a legjobb! A hozzád legközelebb eső átvételi pontot a CsomagPont keresőben találod.

Pick Pack Pont

Pick Pack Pont-oknak köszönhetően már nem kell várnod otthon, munkahelyen a csomagra, mivel most te döntöd el hol és mikor veszed át interneten rendelt csomagot:

  • Tömegközlekedéssel utazol? – vedd át csomagod út közben
  • Akár éjjel-nappal és hétvégén is rendelkezésre állunk a töltőállomásokon
  • Te döntöd el a fizetési módot: bankkártya vagy készpénz
  • Az időnkből van a legkevesebb - így nincs várakozás és sorban állás
  • Nem csak kényelmesen, hanem biztonságos is a csomagátvétel
  • A csomag akár 5+5 munkanapig vár rád az átvételi ponton – akkor, ott és úgy veheted át rendelésed, ahogyan a legkényelmesebb!

A Pick Pack Pont kényelmes, kedvező árú, megbízható személyes csomagátvételt biztosít az ország 190 városában több mint 600 Pick Pack Ponton. A minőségi, hosszan nyitva tartó átvevőpontokon Ön napi teendőihez igazodva, akár 5+5 munkanapig átveheti az online megvásárolt termékeket hálózatunk üzleteiben.
Keresse meg az Önnek legkényelmesebb Pick Pack Pontot itt: http://www.pickpackpont.hu/atveteli-pont

A megrendelésed Pick Pack Pontba történő megérkezésekor értesítünk Téged, melyet követően csomagodat azonnal átveheted, az értesítést követő 5 munkanapon keresztül az üzletek nyitva tartási ideje alatt, amely átlagosan hétfőtől-vasárnapig 08.00 – 20.00 óráig vannak nyitva. Az OMV benzinkutak többsége éjszaka is nyitva tart.

Fontos! - az átvételkor – a biztonságod érdekében – szükséges hogy igazold személyazonosságod.

 

NEM TALÁLT OTTHON A GLS FUTÁR!

A kézbesítési cím, lehet a munkahelyed, otthonod, vagy bármely helyszín, ahol megtalálható vagy. A csomag kézbesítésére igény esetén, megadhatsz dátumot is, kérheted egy vagy több nappal később a csomagot, ha a rendelés utáni első nap nem megfelelő. Ezeket a kéréseket, az internetes megrendeléskor, a megjegyzés rovatban tudod feltüntetni. Amennyiben a futár nem talál a megadott címen, akkor a csomagod 5-7 napon belül újra meg fogják kísérelni kiszállítani.

Amennyiben a második alkalommal sem sikerül a kézbesítés, csomagodat a GLS visszaszállítja nekünk, melynek a szállítási költségét kénytelenek vagyunk kifizetni. Ezért ezt elkerülendő, bármilyen változás, vagy probléma esetén kérjük hívj minket (+36706270740 vagy +36706337790) számon.. Amennyiben a második kiszállítás esetében sem veszed át, bármely oknál fogva a megrendelésedet, és a GLS visszaküldi azt nekünk, a következő rendelésedkor sajnos kizárólag előre fizetéssel (banki utalással, bankkártyás fizetéssel) vagy pedig személyes vásárlással tudunk kiszolgálni üzletünkben!

A csomagküldés díja vagy ingyenessége a megrendeléskor kiküldött megerősítő e-mail üzenetben megadottnak felel meg. A külföldre történő megrendelés esetén a kiszállítási díj meghatározása előzetes egyeztetés alapján történik.

HOL ÉRDEKLŐDHETEK A CSOMAGOMRÓL?

GLS futárszolgálat

A megrendelések feldolgozása után az Apple Outlet Store 174 Kft. átadja azokat a GLS futárszolgálatnak, ezért amennyiben ekkor szeretnéd változatni a kézbesítési címen vagy időponton, akkor ezt a GLS központi számán tudod módosítani, mely a : 06-1-802-0265. A GLS futárszolgálat honlapja: www.gls-hungary.com

Pick Pack Pont

Elérhetőség: H-P: 7:00 – 20:00. Telefon: +36 1 803 6300. Email: pickpackpont@sprinter.hu

MEGGONDOLTAM MAGAM, NEM KÉREM A CSOMAGOT!

A vásárlástól való elállás joga

A vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni. Ezt az igényét jelezheti telefonon: (+36706270740). A kiszállítást megelőző elállás esetében semmilyen költségviselés nem terhel.

Mi történik, ha előre jelzés nélkül nem veszem át a csomagomat?

Többszöri sikertelen kézbesítés, előre jelzés nélkül át nem vett csomagok esetén a regisztrációdat blokkolhatjuk, illetve a következő rendelésedet előre fizetéshez köthetjük. 

GOND VAN A TERMÉKKEL?

Szavatosság

Az Apple Outlet Store 174 Kft. által forgalmazott termékekre a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt vállalunk, melyet azokon fel is tüntettünk. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 117/1991. (IX.10.) sz. Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.

Az árukat az adott termékekre vonatkozó előírások szerint, az Európai Unió ide vonatkozó direktívái alapján hozzuk forgalomba Magyarországon, a hozzá fűződő OÉTI és ÁNTSZ 36/2004 (IV.26.) számú rendelkezéseivel összhangban.

Az eladó a megvásárolt termékeket csak abban az esetben köteles kicserélni, ha azok bizonyítottan hibásak.

2019.10.04 Debrecen A változtatás jogát fenntartjuk!